-
Regulamin
1. Dane Przedsiębiorcy:
1.1. Właścicielem sklepu prowadzonego za pośrednictwem sieci Internet, działającego pod adresem www.szafanaplus.pl jest Zuzanna Dudkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Szafa na Plus Zuzanna Dudkiewicz z siedzibą przy ulicy Obywatelskiej nr 102/104, lok. 111, 94-104 Łódź; NIP: 727 285 51 79; e-mail: kontakt@szafanaplus.pl
1.2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
- pod adresem: SZAFA NA PLUS ZUZANNA DUDKIEWICZ ul. Obywatelska nr 102/104, lok. 111, 94-104 Łódź,
- telefonicznie pod numerem +48 660 949 909,
- poprzez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@szafanaplus.pl
- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
2. Zasady korzystania ze sklepu:
2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
2.2. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonując tam zakupów podają swoje dane osobowe, które Szafa na plus przetwarza na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
2.3. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.szafanaplus.pl .
2.4. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, orientacyjnej dostępności.
2.5. Zamawiając towar, Klient dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
2.6. Po wybraniu przez Klienta towaru w danym rozmiarze, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.
2.7. Następnie uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
2.8. Po założeniu konta/zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
2.9. Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
2.10. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części Metody płatności online lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.
2.11. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
2.12. Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności zostanie przekierowany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
2.13. W przypadku nieotrzymania zapłaty on-line, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
2.14. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie, zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca, uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.
2.15. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta podany podczas składania zamówienia, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
2.16. Szafa na plus może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem.
3. Ceny:
3.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
3.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
3.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Szafa na plus. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Szafa na plus zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
3.4. Szafa na plus zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.
4. Dostępność towarów:
4.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
4.2. W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
4.3. W Szafa na plus jest pełna informacja o zakresie dostępnych rozmiarów.
4.4. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
5. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia:
5.1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
5.2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności za zamówiony towar.
5.3. Czas dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia.
5.4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
5.5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie całej należności za zamówienie od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
6. Formy płatności:
6.1. Za pobraniem: opcja dostępna wyłącznie przy zamówieniu na wskazany adres.
6.2. Przelew: dostępne są wyłącznie przelewy on-line dokonane przy użyciu wybranej przez Klienta metody płatności. Po dokonaniu wyboru, Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem a wybranym operatorem płatności.
6.3. Szafa na plus nie akceptuje przelewów tradycyjnych, wobec czego Klient nie otrzyma numeru konta, na który należy dokonać wpłaty, np. w banku lub na poczcie.
6.4. W przypadku, gdy Klient jest posiadaczem karty umożliwiającej dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem a operatorem posiadanej przez Klienta karty.
7. Wykonanie umowy:
W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy, Szafa na plus zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi do odbioru w terminie do 5 dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, Szafa na plus niezwłocznie skontaktuje się z Klientem, proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Koszt dostawy:
8.1. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
8.2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
- w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności za pobraniem – 18 PLN brutto,
- w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności online – 15 PLN brutto,
- w przypadku wysyłki do paczkomatu i płatności online – 12 PLN brutto,
9. Odstąpienie od umowy:
9.1. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta) weszła w posiadanie towaru.
9.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient wypełnia formularz zwrotu, następnie niezwłocznie zwraca produkt na adres SZAFA NA PLUS ZUZANNA DUDKIEWICZ ul. Obywatelska nr 102/104, lok. 111, 94-104 Łódź. Produkt można dostarczyć dowolną formą transportu (z wyłączeniem Paczkomatu).
9.3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży należy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
9.4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Szafa na plus zwraca Klientowi otrzymane płatności. Środki zostają zwrócone w ciągu 14 dni.
9.5. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
9.6. Szafa na plus może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy
9.7. Rzeczy należy odesłać na adres Szafa na plus, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient otrzymał przesyłkę. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
9.8. Zwrot rzeczy może być dokonany przez Klienta na jego koszt. Sklep nie odbiera paczek za pobranie.
9.9. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9.10. Zwrotowi podlega Towar, który:
- nie nosi śladów użytkowania
- nie został w żaden sposób uszkodzony
- posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które jest zaopatrzony towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania
- posiada nieuszkodzone wkładki zabezpieczające
- nie nosi zapachu ani śladów prania
10. Reklamacje:
10.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Szafa na plus ponosi odpowiedzialność za wady.
10.2. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres poczty internetowej Szafy na plus.
10.3. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.
10.4. Szafa na plus rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej realizacji poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
10.5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma zwrot należności za towar.
10.6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
11. Wystawienie faktury:
11.1. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
11.2. Szafa na plus nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.
12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
12.1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
12.2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
13. Przetwarzanie danych osobowych
Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
13.1. Administratorem przekazanych przez Panią / Pana danych osobowych zwanych dalej danymi, jest Zuzanna Dudkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Szafa na Plus Zuzanna Dudkiewicz z siedzibą przy ulicy Obywatelskiej nr 102/104, lok. 111, 94-104 Łódź; NIP: 727 285 51 79; e-mail: kontakt@szafanaplus.pl
13.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
13.3. Przekazanie tych danych jest konieczne do zrealizowania zamówienia.
13.4. Nie podanie danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy na dokonanie zakupu w naszym sklepie.
13.5. W trakcie rejestracji konta w sklepie internetowym oraz w trakcie zawierania umowy zakupu prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
13.6. Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane do prawidłowej realizacji Zamówień, a także do śledzenia statusu Zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie wysłane.
13.7. Dane osobowe Klientów oraz ich adresy e-mail są udostępniane firmom pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz firm kurierskich; dla których dane te są niezbędne do realizacji płatności czy dostarczenia przesyłki.
13.8. Szafa na plus przechowuje dane osobowe przez okres pięciu lat licząc od ostatniego dnia roku, w którym została zawarta umowa zakupu.
13.9. Prawa osoby, której dane dotyczą wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:
- a) w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- b) w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych; dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną,
- c) w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- d) w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny,
13.10. Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy: - przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś, - Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14. Postanowienia końcowe
14.1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego
14.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Szafa na plus a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
14.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.