-
Zwroty i reklamacje
1. Odstąpienie od umowy:
1.1. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta) weszła w posiadanie towaru.
1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient wypełnia formularz zwrotu, następnie niezwłocznie zwraca produkt na adres SZAFA NA PLUS ZUZANNA DUDKIEWICZ ul. Obywatelska nr 102/104, lok. 111, 94-104 Łódź. Produkt można dostarczyć dowolną formą transportu (z wyłączeniem Paczkomatu).
1.3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży należy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
1.4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Szafa na plus zwraca Klientowi otrzymane płatności w ciągu 14 dni.
1.5. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
1.6. Szafa na plus może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
1.7. Rzeczy należy odesłać na adres Szafa na plus, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odebrał przesyłkę. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
1.8. Zwrot rzeczy może być dokonany przez Klienta na jego koszt. Sklep nie odbiera paczek za pobraniem.
1.9. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1.10. Zwrotowi podlega Towar, który:
- nie nosi śladów użytkowania
- nie został w żaden sposób uszkodzony
- posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które jest zaopatrzony towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania)
- posiada nieuszkodzone wkładki zabezpieczające
- nie nosi zapachu ani śladów prania
2. Reklamacje:
2.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Szafa na plus ponosi odpowiedzialność za wady.
2.2. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres poczty internetowej Szafy na plus.
2.3. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.
2.4. Szafa na plus rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej realizacji poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
2.5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma zwrot należności za towar.
10.6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.